När ett fyllo borde sova


Jag är full. Jag kommer så få lida för det här när jag väl vaknar. Öhm ja. Kvällens läxa: 92% av det manliga könet behöver drastiska återgärder, eftersom de håller på att förvandlas till Svin. De har tydligen tagit Svin-influensan på fullaste allvar och jävligt ordagrant. Jag är jävligt trött på det - Jag menar ska ni hålla på att strula kan ni väl åtminstone lägga lite tanke bakom det hela, lite intelligens?

P.S
Jag må vara fruktansvärt dålig på pingis tillskillnad från Natalie som mer eller mindre ägde Pingisbordet men jag är bra på att komma på namn till arbetslag! Den du! det är i alla fall lite awesomeness i.



Hare bra tja!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Ahhh det var roligt med pingis >=)

2009-10-29 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0