Trampa mot bättre tider?

Bara en daglig uppdate så att du vet att jag lever: Ska snart iväg för att låna en bok på biblioteket (börjar känna mig smartare för var dag som går, andra gången på tre dagar som jag är på biblioteket) som sedan ska lämnas över till Lisa för själv har jag redan tillräckligt mycket att läsa både till examinationen av naturkunskap och C-uppsats förberedning - Nej, nej jag börjar inte känna mig stressad. Sen tänkte jag använde mig av stressen på gymmet när jag ändå är i stan, där jag tänkte läsa lite natyurkunskap medan jag sitter på motionscykeln och trampar mot bättre tider, ja, det kan kallas extreme multitasking om inget annat.

..Om jag gissar rätt så kan jag möjligtvis även råkat lova mor min att detta är en bra dag för shopping av garn och knäckebröd och andra essentiella varor till vårt hushåll men det går nog att få in det också! just make it happen so to speak (write) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0