Kan DU kan JAG

Känns fel nu när Karin mår så dåligt att säga det här..men jag MÅR verkligen JÄTTE bra :D Solen skiner, kaffet flödar i mängder och livet är bra grejt! Det var länge sedan jag kände mig såhär lättad..såhär lätt, jag liksom flyter fram lite och lyssnar på mysig musik. Hela familjen leker DJ och går och sätter på ny musik hela tiden , så det blir en salig blandning. Själv så kände jag för lite Whitney Houston med I wanna dance With Somebody

"I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah I wanna dance with somebody
With somebody who loves me"



Igår var jag och lyssnade på när Ori spelade trummor. Jag blev rätt överaskad när jag upptäckte att Southside (där jag vart många gånger) HAR jag källare med scen och en till bar. Jätte mysigt. Och man han inte sett hela Southside om man inte sätt källaren som är helt klart det bästa stället där :) kändes jätte mysigt. Annelie, Emma T och Natalie var självklart där också :D kvällen blev trevlig med mycket "Jag skakar min kalla och blöta hand i din". När de började spela så kom Annelie på den smarta iden (pga att jag är så kort) att jag skulle ställa mig på en stol. Så där stod jag, i en liten källare, lyssnandes på SKA, på en stol och kände att livet ändå var rätt mysigt. Jag trives.



Jag klippte nyss mamma :)
Dock inte i denna frissa för detta var precis innan. MEN det bästa var ju hennes kommentar till frissa
"Kan DEM så kan JAG"
Bra sagt
<3
Awesomeness




Vad fan! en liten bild på mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0