En dag på akuten

Efter en dag på akuten under observation, blodprover, ett hundratals sjusköterskor/läkare och skiktröntgen så ligger jag äntligen hemma i min säng. De ville ha kvar mig under natten för observation men jag ville hem så fort som möjligt till min egna säng, ville inte ligga där och ta upp plats, så hem fick jag komma på 3 villkor - 1. Ta det lugnt i minst en vecka framöver 2. Låt din mamma hålla koll på dig under natten (som att hon inte kommer göra det i ren instinkt 3. Så fort jag börjar känna av något igen, raka vägen tillbaka.
..Så nu vet ni att jag är hemma i allafall och jag lever .. halvt. Berättar mer om mitt "sjuka" äventyr imorgon.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Inte bli sjuk sådär Karin, man blir ju orolig. =/

Hoppas du blir bra snart.



Massor med krya på dig kramar

2009-09-18 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0