Im singing in the rain

 

 

Det regnar som bara den ute och jag sitter inne och har tänt lite ljus och lyssnar. Det är så himla mysigt att hösten är på väg och man kan ha en ursäkt för att ha mysiga kläder och hemmakvällar med te, te och ännu mera te. Det är en bra årstid tycker jag. Och kläderna kan vara om man vill totalt i det mysigaste laget och sen kommer man undan med det, himla bra.

 

Hösten är tiden för mys och den tid man också vill skaffa och hitta sig lite ny musik. Får se vad jag hittar iår för nytt som jag kan förälska mig i och spendera många långa tråkiga timmar på pendeln med att lyssna på.

 

Vi på The Awesomeness bloggen önskar hösten välkommen

<3

 

På med mössan och så kör vi!


Kommentarer
Postat av: Hemmafrun

Mössorna <3

2009-09-04 @ 10:44:12
URL: http://theawesomeness.blogg.se/
Postat av: lisa

jaaaaaa

mysa med te vad mysigt!!!

2009-09-04 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0