Om man ändå hade en rosa mössa!

Jag skriver medan jag är i köket, man kan säga att jag multitaskar på hög nivå. Jag har en äppelkaka som gräddar i ugnen (äppelkaka med vaniljsås is the shit), pasta som kokar på spisen och kyckling som steker i stekpannan. Tvättmaskin är på fullrulle och energin är hög trots en tre timmars långpromenad som tog mig till Överskottsbolaget där jag köpte garn åt mor min - Nu finns det ingen anledning till att jag inte ska få stickade sockor till det kalla vädret.

Sen att jag blev dissad av bussen som aldrig dök upp,  ja, det var länge sen jag blev så dumpad, kände mig faktiskt lite sårad tills jag valde att skratta åt det, för vad annars kunde jag göra under min fina lilla promenad hem igen. Nej, nu kan jag inte skriva mer, äggklockan ringde nyss och påminde mig om att kakan ska ut.
Vill mest bara skriva att mitt hår är fortfarande vackert lockat från igår, jag lever och jag tror jag gillar min nya rosa mössa.  




Kommentarer
Postat av: schliza

gillar din rosa mössa

2009-09-27 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0