Ek - blir lämnade ensamma

 

Idag har ett gäng av människor suttit på kulturhuset i handen för att studera.

Efter en 4 timmars pluggande och många diskutioner så lämnade folk EK ensamma i studierummet.....

Det resulterade i kaos.

Vem har sagt att det måste vara tyst på bibloteket ?

 

..Det enda riktigt jobbiga är att man inte får äta eller dricka här.

Tur att EK är sådana laglydiga medborgare!! Ännu mer tur att godis och ramlösa inte räknas som någon mat som man äter utan snarare något man snaskar och slickar på ;)

 

Sockerhög?

 

Och till denna har vi ingen kommentar.. nej, det ärinte riktigt okej!

Kommentarer
Postat av: lisa som inte riktigt vet hur detta gick till

för att lämna en kommentar måste man finna de rätta orden..

jag finner inga ord.

EK är ju EK.. men det här.. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

(räknas det som en kommentar?)

jag kan lämna info:

"när jag såg detta inlägg första gången skratta jag så det kom tårar, jag ska titta på det imorrn med och se om det blir samma resultat"

/Kocken, Fruga2, schliza, lisa, hon som ska flytta med la famlija in i en 20kvm "stor" lägenhet. <3

2010-02-11 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0