Fredagsmys

Fredag............................Mysa – dra handen under hakan och vifta med fingrarna.



Vad hände när jag förvandlades till en hemmasittande 22 åring som sitter hemma med familjen och kollar Lets dance på en fredagkväll? sitter och helar på Gudrun som skulle vara mest bisart om hon vinner hela skiten. Snacka om PR..Men jag måste nog släppa min stolthet och bara komma ut med att jag trivs, det är lugnt och skönt efter en vecka av sjukdom och trafikkaos. Då är det skönt att höra Tony Irvings röst och klagan, någon som är mer kritisk än vad jag är. 

Dagen har bjudit på lite mys. Petter har sovit här i natt och det var jätte mysigt <3. Ville inte att han skulle gå, men ibland är det mer tid att ses än ibland. Men det är viktigt i ett förhållande, att ha tålamod :)

Jag saknar Lisa och Karin jätte mycket och hade hoppats på att ses i helgen men ännu vet jag inte hur det blir. Lisa är på gustafos landställe och har det sådär mysigt och bastar och grejer :) kul för henne. Karin verkar ha mycket att göra just nu så ska inte störa för mycket. Gulsen har ännu inte hört av sig angående Alle..får se hur det blir där, väntar på ett tecken.


Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en mysig mysig kväll

så ses vi när jag kommer hem :)

2010-02-26 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0