"Ju, nu kan jag sova inatt!"

(Den bjuder hon på)

Så Emma har gått och blivit besatt (som man blir när man är sjuk och inte har något liv), tyvärr inte i bloggen utan i Eniros skattjakt. Hon har ringt mig och tillsammans försöker vi lista ut det hela. Jag ställer upp mest för att jag inte vill att Emma ska ringa mig inatt någon gång och skrika att hon inte kommer längre än till tvillingarna (som vi förresten har tagit oss förbi) Ja, Emma nördar sig så pass mycket att hon till och med ringer ett nummer för att få ledtrådar..Vad ska jag skriva? Hade hon inte varit sjuk hade jag nog skickat henne någonstans men nu accepterar jag detta.. för tillfället.


Oj! Emma låter nu alldeles för spänd och lycklig för att hon lyckats ta sig igenom det hela! (med en vän i telefonen) ..Ja, nu sjunger hon till och med (och känner jag henne rätt så dansar hon nog lite också) och så säger  hon "Ja, nu kan jag sova inatt" och erkänner att hon hållit på med det i tre timmar.. öhm..hmpfh.. ingen kommentar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0