Lär dig livets stora gåta - Älska, glömma och..?

Om några timmar ska jag upp, häva (inte dricka utan häva) i mig extra bold starbucks kaffe och förhoppningsvis utan större förseningar ta mig till söder där jag ska hjälpa Lisa och Co att flytta deras materialistiska ting. Vilket betyder att jag just nu borde slumra sött men jag har fastnat på någon sorts par-terapi på tv. Det kan ju inte vara okej någonstans men de här paren är sjukt destruktiva, de skriker, kallar varandra för quasimodo och vägra sova i samma säng för att han jobbar som brevbärare och hon inte vet vad han kan smitta henne med. Seriöst?

Och det roligaste är att paren inte förstår varför de har det så dåligt! .. Vänta nu! Din pojkvän kallar dig Quasimodo när du kommer hem från frisören med en ny frisyr. Du vill inte sova bredvid honom för att han ska smitta dig med brevbärar-baciller.. Ja, jag undrar vad erat problem kan vara? Antar att det bara är ett av livets stora mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0