Lite kvällsspöken och musik

ikväll känner jag mig nog lite ensam. Hade velat få mer tid med Petter. Men han verkar ha mycket att göra just nu, så får låta honom koncentrera sig på sitt. Jag hoppas på att vi kan ha en hel dag snart utan att någon av oss behöver plugga...bara han och jag <3

Karin skulle ha ringt, men hon verkar aldrig ringa.

Lisa har mysigt med Gustafo <3

Så jag sitter här och känner mig ensam. Är jag så tråkig att ingen verkar vilja va med mig ?
Jesper(mitt ex) tyckte att jag skulle komma till hans nyöppnade klubb och hänga lite..men jag pallar inte åka iväg för att sedan behöva sätta mig på pendeln och åka hem igen. Hade vart as kul och åka och kolla hur det ser ut och lyssna på tung metal musik, sånt som jag brukade lyssna på förut. Har glidit ifrån det där lite...vet ej varför. Synd, för jag gillar det verkligen!

Inte för att In Flames är tung Metal men jag tänker lägga ut ett You Tube klipp ändå, för de är jävligt bra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0