Snarkningar och söndagsångest .

Emma ligger och snarkar (ja, det var det jag vaknade av) så nu ligger jag här och inser att helgen försvunnit utan att jag riktigt fått vara medveten om det. Imorgon är det ju en vardag igen.. vad fan! Nej, nu vill jag också ha lov, jag vill kunna vända på dygnet, sluta tänka på skoluppgifter och bara vara i min egna lilla värld. Men jag lever och andas i verkligheten - där väntar examinationer, seminarier, föreläsningar och massa studielitteratur.. Aaah. Söndagsångest.

Nej, nu får Emma vakna så att vi kan göra frukosten som vi bestämde oss för vid runt två i natt. Amerikanska pannkakor med frukt och bacon..

"Come with me to the pig sty! We'll make such beautiful bacon together!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0