Wakey wakey, hands off snakey!

Noo! så håller datorn på att dö, vad tusan gör jag nu? hade tänkt vara en snäll övernattningsgäst som låter värdinnan sova ut ett tag till (Emma alltså) Du vet någon timma eller så, där jag kan underhålla mig med att surfa runt och fönstershoppa, läsa bloggar, tillbringa min tid på facebook helt enkelt. Men det kan jag inte nu eller? Vad ska jag göra? Ligga och stirra på det vita taket? Läsa emmas lånade bok (av mig) utvecklingspsykologiska teorier eller handboken i svenska, kanske? Leka med Emmas stora kollektion av gosedjurspandor? Vattna Emmas kaktus?  .. Nej, nu får hon vakna! ..Emma! Emma! Emma! Vakna! Sluta snarka och vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0