2009-2010

2009 blev det året jag insåg man måste acceptera och gå vidare. När saker går emot dig så måste du kämpa men inte dra ut på det , utan släppa och gå vidare. Också de året jag insåg hur fint gemenskap är. Vad gemenskap är. Men egentligen så suger jag på att resumera året och jag tror inte att det finns någon nytta med det egentligen. Utan vad jag tror om 2010 är att mina rellationer till mina närmaste kommer att fortsätta att utvecklas, jag ska ta det lugnt fast det blir stressigt nu när jag ska börja plugga. Sen ska jag försöka sluta med att sätta så höga krav på mig själv, det är okej att misslyckas.

Ett stort önsketänkande iår skulle vara att jag gör min första fotobok klar och får ordning på alla mina bilder. Lägger allt gammalt bakom mig och börjar på en ny veva med nya motiv, ett nytt tänk. Ett nytt mål

2010 kommer också bli det året då jag kommer fundera mycket på vad jag vill med mitt liv, vad ska jag studera?

Vem vet vad 2010 kommer att ge, men en sak vet jag iallfall. Det kommer bli jävligt AWESOME!




Pappa sitter på bryggan på Rånö



När vi va på Rånö så tog vi med lite öl, pappa hittade mycket funktioner med flaskorna


Karin och Jag (EK) tog oss ut på lite shoppning



Pendeltåget har jag ägnat mycket tid åt 2009



Det blev en del festande, en del galna upptåg




2009 blev det året vi träffade Petter. Jag träffade Petter. Det året jag blev tillsammans med Petter. Det året en människa fick vett i mig.



Sundsvall, jag avslutade mina studier, men vännerna kommer jag aldrig att glömma




3D bio blev en hitt




Jag träffade Stadsministern (kolla bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0